Spacerem do zdrowia

Najprostszą i najbadziej dostępną formą aktywności ruchowej jest spacerowanie. Może być podejmowane przez każdego człowieka, niezależnie od wieku, stanu zdrowia, kondycji.http://pisanie-student.pl/ Szybkie chodzenie jest polecane prze lekarzy osobom z chorobami układu sercowo-naczyniowego, cukrzycą i wieloma innymi chorobami. Regularne spacery poprawiają krążenie, wpływają na zwiększony metabolizm tkanki tłuszczowej i prawidłowe spalanie glukozy. Wystarczy już 30 minut chodzenia dziennie, co najmniej 3 razy w tygodniu, aby istotnie obniżyć ryzyku zgonu z powodu chorób układu krążenia, a także zmniejszyć ryzyko powikłań cukrzycy. Poobiedni spacer jest wskazany u osób, ciperpiących z powodu problemów żołądkowo-jelitowych.

Pobudzając przemianę materii, pozwala dużo efektywniej strawić obfity posiłek, zapobiegając przy tym powstawaniu uciążliwych wzdęć i zaparć. Wystarczy zrezygnować z ciągłego poruszania się samochodem, wybierając na transport własne nogi, aby poczuć się dużochemia budowlana Warszawa lepiej. Marsz w szybkim tempie w godzinach wieczornych powinny wybrać osoby, mające problem z zasypianiem lub częstymi wybudzeniami w nocy. Taki ruch pozwoli lepiej dotlenić mózg, a lekkie zmęczenie sprawi, że szybciej zaśniemy.
Artykuł dzięki: wellness kujawsko pomorskie